آموزش سئو

نمایش ها
: 5K -
آخرین بروزرسانی
: -
آخرین ارسال توسط
: سیده آمین ارمان

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز
الگوریتم کبوتر گوگل
در سال 2014 گوگل الگوریتم جدیدی به نام کبوتر یا Pigeon را معرفی کرد. این الگوریتم کبوتر گوگل باعث می شود نتایج جستجو در گوگل بر اساس موقعیت مکانی و محلی نمایش داده شود.

این الگوریتم باعث سرعت بیشتر برای رسیدن به نتایج و همچنین موجب نمایش نتایج نزدیکتر به آنچه که شما می خواهید می شود. برای مثال زمانی که شما به دنبال یک دانشگاه می گردید گوگل دانشگاه ها را به نسبت نزدیکی به شما نمایش می دهد.

این ابزار گوگل باعث شده نتایج جستجو شما در مکانهای مختلف متفاوت باشد ، گوگل رفته رفته رو به سئو محلی دارد گام بر می دارد و این اولین قدم گوگل به سوی این هدف است.

از مقاله طراحی سایت بالا می شود نتیجه گرفت مالکین وب سایت باید به فکر سئو محلی نیز باشند برای مثال از نقشه گوگل و سایر ابزارهایی که گوگل برای تشخیص موقعیت جغرافیایی استفاده می کند در وب سایت خود بهره گیرند
 

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز
قوانین طلایی سئو: محتوا "شاه "است
اگر شما برای مدت زمان کوتاهی در محیط بازاریابی جستجو کرده باشید، این مطلب را بیشتر از چیزی که بخواهید حساب کنید شنیده اید. لازم به ذکر است اگر خواهان سئو مناسب و همچنین طراحی سایت برای خود هستید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید. نوشتن محتوای خوب به سه دلیل اصلی مهم است:

• جذب خواننده

• ارتقا رتبه دهی موتورهای جستجو و ترافیک

• ترویج لینک های با کیفیت بالا از سایت های دیگر

وزن و محبوبیت نام تجاری اکثر شرکت هایی را که با من در ارتباط هستند به شدت بستگی به ترافیک سایت آنها دارد. البته، این بسیار عالی است که آنها نام و یا محصول خود را به عموم مردم معرفی کرده اند. اما اگر شما یک رقیب داشته باشید که همین کار را انجام دهد، و همچنین مطالب با کیفیتی در هر صفحه از وب سایت خود ارائه دهد، شما سهم از بازار خود را بدون هیچ دلیل خوبی از دست داده اید.

شرکت های معرفی شده اغلب در صفحه محصولات خود این اشتباه را انجام می دهند. ارسال عکس با کیفیت، کمی تقریط، و قیمت گذاری به تنهایی کافی نیستند.برای مخاطبان خود این امکان را ایجاد کنید تا بتوانند محصولات شما را پیدا کنند و صفحات شما را با رقیبتان مقایسه کنند، این امر نیاز دارد تا هر صفحه از سایت شما بر روی ارائه دقیق اطلاعات مفیدی که مشتری در فرآیند تصمیم گیری و خرید به دنبال آنها است، تمرکز کند.

بیایید یک نگاه مختصر به هر یک از سه مزایای اصلی محتوای با کیفیت داشته باشیم. به خاطر داشته باشید که به وضوح دلایل بسیار مهم دیگری (به عنوان مثال نام تجاری،) نیز وجود دارد که در حوصله بحث ما نمی گنجد. من سه دلیل بالا را انتخاب کردم زیرا وب سایت شما دست کم نیاز به جلب بازدید کننده از طریق موتورهای جستجو، اطلاع رسانی مزایای شگفت انگیز شما برای ارائه به آنها، و تشویق سایر مدیران سایت و مدیران محتوای سایت به منظور در نظر گرفتن سایت شما به عنوان یک متخصص در موضوعی خاص دارد. از طریق جستجو، و با توجه به جزئیات، و کلمات ادا شده، شما باید از طریق کپی رایت حضور موفق وب خود را آغاز کنید.

قوانین طلایی سئو: محتوا "شاه" است !

• جذب خواننده

بازاریابان سنتی و copywriterها غالبا از شرکت های بهینه سازی موتورهای جستجو برای تمرکز آنها انتقاد می کنند بنابراین به کلمات کلیدی مقاله دقت می کنند و آن ها را به زیبایی در متن قرار می دهند. درنهایت این امر می تواند مدتی تعادل ایجاد کند، اما هدف نهایی ما از هر صفحه نوشته شده این است که سرگرم کننده و اطلاع رسان باشد ، و خواننده را وسوسه کند.

کلاس های اصلی کپی رایت و کارگاه های آموزشی بهترین مکان ها برای دریافت راهنمایی در مورد چگونگی حفظ خواننده به عنوان مرکز تمرکز و نوشتن شما هستند. اگر شرایط آموزش کپی رایت در مراکز اصلی برای شما وجود ندارد، ازCopyBlogger در وب برای راهنمایی کپی رایت دیدن کنید و یا در یک کلاس کپی رایت محلی یا کارگاه آموزشی ثبت نام کنید (کالج های محلی خود و اصناف نویسنده را بررسی کنید ).

• ارتقا رتبه دهی موتورهای جستجو و ترافیک

با وجود اینکه مقدار زیادی از عبارات هنوز توسط افراد جستجو نمی شوند، شانس شما برای دریافت ترافیک جستجو، بر اساس کیفیت چاپ شما به صورت بالقوه افزایش می یابد. برای شرکت های بازاریابی تعاملی، این امر می تواند مانند کشیدن دندان برای متقاعد کردن برخی از شرکت ها به طور جدی شامل تغییرات کپی شده و یا اضافه شده به سایت باشد. شاید ما، به عنوان یک صنعت، نیاز به انجام یک کار بهتر از برقراری ارتباط داشته باشیم، زیرا محتوای با کیفیت کاملا برای دستیابی به رتبه بندی بالا برای عبارات رقابتی حیاتی است.

تصاویر و گرافیک با کلمات برابر نیستند، مگر اینکه شما تگ های HTML مناسب به آنها اضافه کرده باشید. حتی پس از آن، تگ ها هیچ جایگزینی برای متن واقعی در بدنه سایت شما ندارند.

به این روش فکر کنید: هر موتور جستجو برای خزیدن هر سایت به شیوه ای مشابه به انسان برنامه ریزی و طراحی شده است. اطلاعات ذخیره شده و بر اساس آنچه که در نظر انسان اهمیت دارد نمایش داده می شوند. شما می توانید بهترین تگ های META در جهان را داشته باشد، اما موتورهای جستجو به صفحات وب سایتی که در آن تگ ها با کپی صفحه مطابقت دارند، رتبه می دهند.

• ترویج لینک های با کیفیت بالا از سایت های دیگر

این یک واقعیت شناخته شده است که کیفیت لینک ها برای وب سایت شما یکی از عوامل تأثیرگذار در تعیین رتبه بندی موتور جستجو است.موتور جستجو تشخیص می دهد که به هر یک از صفحات وب سایت شما که بسیار مهم است، درصورتی که به بسیاری از صفحات معتبر خارجی (و در داخل سایت شما) لینک باشد، رتبه دهد. محتوای با کیفیت بر کیفیت و مقدار لینک های ورودی تاثیر می گذارد. با ظهور سایت های رسانه های اجتماعی از جملهDigg Reddit، De.licio.us و Ma.gnolia، محتوای سایت شما از همیشه مهم تر شده است. خوانندگان شما این قدرت را دارند که گزیده ای از کپی شما را به این سایت ها از طریق لینک برگشت به صفحه سایت شما برای بازدید همه را ارائه دهند.

این امر به ویژه برای شرکت های دور اندیش برای نوشتن منظم مقالات، وبلاگ ها، و مطبوعات مهم و ارزشمند است. این مطالب تازه نه تنها به بهینه سازی سایت شما کمک می کند، بلکه فرصتی برای قرار گرفتن در معرض دید (به طور بالقوه) میلیون ها نفر از خوانندگان در سایت های مختلف و رسانه های اجتماعی ایجاد می کند.

مثل همیشه، استفاده از کلمات کلیدی مقاله در آغاز تلاش کپی رایت برای وب را به شما توصیه می کنم. کلمات و عبارات در نظر گرفته شده برای جستجو توسط خوانندگان خود را شناسایی کنید و مهارت نوشتن صحیح کپی برای هر صفحه را بیاموزید. اگر اصطلاح شما مرتبط است و پیروی از سبک شما آسان است، به مهم ترین موضوع دست پیدا کرده اید و در عین حال وظیفه بنیادین بهینه سازی جستجو و بازاریابی را نادیده گرفته اید.
 

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز
چگونه SEO و SEM برای ارائه نتایج با یکدیگر همکاری می کنند!
آیا تا کنون به تفاوت بین SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و SEM (بازاریابی موتور جستجو) فکر کرده اید؟ و یا اینکه شبیه به هم هستند یا نه؟
حقیقت این است که، در حالی که این دو با هم متفاوت هستند، اما هر دو نقش بسیار مشابه، اشتراک گذاری یک هدف مشترک را ایفا می کنند --- آوردن کاربران وب سایت به سایت شما.در ادامه به اینکه چگونه SEO و SEM برای ارائه نتایج با یکدیگر همکاری می کنند! می پردازیم.

چگونه SEO و SEM برای ارائه نتایج با یکدیگر همکاری می کنند!

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو به دستورالعمل وب سایت از طریق استفاده از تگ های ALT، عناوین صفحه و لینک و بسیاری از عناصر دیگر تمرکز دارد.

هدف جستجوگرها، جذب کاربران به صورت طبیعی - بدون پرداخت پول برای آن است.

موتورهای جستجو روزانه با استفاده از عنکبوت های کوچک و ربات ها از هزاران وب سایت عبور می کند. سپس نتایجی را که فکر می کنند از نظر جستجوی کاربر و سایت هایی که از آن عبور کرده و آن را اندکس کرده اند دارای اعتبار و ارتباط است، نشان می دهد.

آنها چگونه می توانند این نتایج را اندازه گیری کنند؟ موتورهای جستجو به کیفیت وب سایت شما از نظر کد و قابلیت استفاده آن توجه می کنند. و همچنین مطالب وب سایت شما را به منظور تعیین تطابق محتوا با نیاز کاربر، بررسی می کنند.

برای اطمینان از این که کیفیت محتوای شما با نیاز کاربر تطبیق دارد، مطمئن شوید که تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام داده اید.
فقط توجه به نوشتن موضوعی با متن جالب کافی نیست. بلکه اطمینان حاصل کنید که سایر افراد نیز در جستجوی آنلاین این موضوع هستند.

یکی دیگر از جنبه های مهم در جستجوگرها ساختمان لینک می باشد. در روزهای اولیه موتورهای جستجو، اسپمرها برای دریافت لینک های ضعیف و جذب کاربران زیاد برای کلیک کردن روی چیزی که غیرمرتبط با جستجوی آنها بود، استفاده می شدند.

راهی که ما برای ساخت لینک ترجیح می دهیم، از طریق توسعه رسانه های اجتماعی است. تبلیغ محتوا از طریق فیس بوک، توییتر، گوگل + و دیگر سایت های اجتماعی بهترین راه برای جلب توجه دیگران به مطالب شما است.

اگر شخصی وبلاگ شما را خواند و آن را جالب و مفید یافت، فرصت خوبی است زیرا که ممکن است هنگامی که بحث در مورد موضوع مشابهی در وب سایت او وجود دارد به وبلاگ شما لینک بک بزند.

بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتور جستجو اندکی با SEO درگیر است. نویسندگان محتوا برای جذب کاربران به وب سایت خود، در حال ایجاد وبلاگ ها و دیگر انواع محتوای وب سایت هستند.

از طریق SEM، بازاریابان آنلاین، از تکنیک های مختلف برای ایجاد بازار فعال این محتوا، استفاده می کنند. برجسته ترین این آثار از طریق تبلیغات انجام می شود.
راه های مختلف انجام تبلیغات شامل گوگل Adwords ، تبلیغات فیس بوک، توییتر، یوتیوب، و بسیاری دیگر است.

هزینه این تکنیک های SEM چه قدر است؟ بستگی دارد. شما بودجه روزانه خود را محدود تنظیم می کنید و بر اساس میزان کلیک هایی که تبلیغات شما دریافت می کند،هزینه پرداخت می کنید.

بسیار شبیه به SEO، تبلیغات موفق SEM نیز، در قسمت بالای صفحه به کاربرانی که به دنبال محصول خاص و یا خدمات شما بر اساس تطابق واژه کلیدی می گردند، نشان داده خواهد شد.

چگونه می توانید آگهی خود را در اولین جایگاه و یا حداقل نزدیک به بالا نشان دهید؟ بیایید نگاهی به Adwords گوگل، محبوب ترین روش PPC بیاندازیم.
گوگل به آگهی شما براساس میزان صرف کلمه کلیدی مورد هدف و نمره کیفیت کلی آن آگهی، رتبه می دهد.

چگونه نمره کیفیت خود را تعیین کنید؟نمره کیفیت توسط برآوردی از کیفیت تبلیغات شما و صفحات فرود که به دلیل کلمه کلیدی مورد جستجو ایجاد شده، تعیین می شود.

بنابراین چگونه SEO و SEM در واقع با هم کار می کنند؟

تلاش SEO برای به دست آوردن لیست های اصلی است. SEM به شما کمک می کند یک کمپین تبلیغاتی موثر تر و هدفمند ایجاد کنید که کمک کند تا وب سایت شما به ازای کلماتی که در رتبه دهی شما به عنوان کلمات اصلی نیز نیستند، پیدا شوند.

SEO: دریافت ترافیک از طریق فهرست های پرداخت نشده و یا رایگان
SEM: خرید ترافیک از طریق پرداخت برای فهرست جستجو
هنگامی که SEO و SEM با هم کار می کنند قوی تر از زمانی هستند که به صورت فردی فعالیت می کنند.

فاکتور مهمی که باید به خاطر داشته باشیم این است که هر دو درست به خوبی وب سایتی هستند که به بازار عرضه شده است.

اگر وب سایت، کیفیتی را که گوگل تصور می کند، کاربران به دنبال آن هستند،نداشته باشد، تمام تلاش های SEO و SEM بی فایده می شود و باعث ناامیدی شدید شما می شود.

با وب سایتی که کاربران شما دوست دارند شروع کنید و پس از آن به دنبال بازاریابی و بهینه سازی باشید.
 

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز
چرا محتوا برای سئو "شاه" است؟
سه چیز مهم برای جستجوگرها محتوا، محتوا، و محتوا است. برای رسیدن به این هدف، Brafton نموداری ارائه کرده است که باید به دیوار تمام بخش های بازاریابی آویزان شود. نمودار"چرا محتوا برای جستجوگرها ؟" بیانگر اثر گوگل پاندا است و اینکه چگونه محتوا، جستجو را به فروش تبدیل می کند.

لینک های پرداخت؟ امروزه چندان موثر نیست. به گفته Brafton's Katherine Griwert، پیش بینی در مورد سیگنال های اجتماعی امیدوار کننده است و برای لینک های پرداختی چندان خوب نیست. در ادامه به اینکه چرا محتوا برای سئو "شاه" است؟ می پردازیم.

چرا محتوا برای سئو "شاه" است؟

پاندا علاقه زیادی به کیفیت محتوا دارد

یکی از بهترین نقاط نمودار تصویری از یک استراتژی بازاریابی است که بر محتوا برای SEO تمرکز دارد، به علاوه نکاتی در مورد جدول زمانی که بیانگر به روز رسانی پاندا گوگل است.

Griwert اذعان داشت سایتی که پست ها را به صورت روزانه به وبلاگ خود منتشر می کند، از یک استراتژی کلمات کلیدی سازگار استفاده می کند. کمپینی تقریبا در همان زمان آغاز به کار کرد به عنوان اولین به روز رسانی پاندا، و افزایش صعودی ترافیک اصلی را به فاصله زمانی چهار هفته را مشاهده کرد. Griwert اعلام کرد، "ساخت سایت با محتوای با کیفیت بالا کمک می کند تا کسب و کار تعداد کلمات کلیدی ذکر شده توسط بیش از 150 درصد در هشت ماه گذشته افزایش پیدا کند."

کلید محتوای خوب است؟ به گفته Google Fellow Amit Singhal ، چهار عامل در ارتباط با کلید محتوای خوب عبارتند از:

• ارائه محتوای اصلی و یا اطلاعات، گزارش اصلی، تحقیق و تجزیه و تحلیل.
• کیفیت محتوا باید کنترل شود.
• محتوا باید پوشش کامل و جامع در مورد موضوع ارائه دهد.
• محتوا باید چیزی باشد که شما برای به اشتراک گذاری، توصیه و یا نشانه می خواهید.

آخرین نکته مهم است. موتورهای جستجو شروع به ایجاد نماینده در سیگنال های اجتماعی مانند گوگل "+1" و فیس بوک کردند مانند بینگ. تنها 1٪ از بازاریابی مردمی B2B می گویند که تاثیر سیگنال های اجتماعی منفی بوده است، در حالی که 44٪ معتقدند که این کار مثبت است.

تاثیر آن بر فروش چشمگیر است، با توجه به نمونه Griwert، با 60٪ از تصمیم گیرندگان کسب و کار به عنوان تصمیم گیری محصول بر اساس "محتوای مارک" ذکر شده اند. و 57٪ از بازاریابان می گویند که مشتریان جدید از طریق وبلاگ شرکت آمده اند.
 

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز
آیا کلمات کلیدی و متا تگ ها هنوز مهم هستند؟
در اوایل شکل گیری موتورهای جستجو، شما با پر کردن وب سایت خود از کلمات کلیدی و متا تگ ها می توانستید رتبه خوبی به دست بیاورید. اما امروزه SEO بسیار پیچیده تر شده است. به منظور فهم بهتر، اجازه دهید SEO را به دو بخش اصلی تقسیم کنیم:

1. برنامه نویسی

2. محتوا

برنامه نویسی:

تگ هایی که همچنان کاربرد دارند

اگرچه تصور می شود که تگ های کلید واژه متا امروزه غیر قابل استفاده هستند، اما برخی از این تگ ها هنوز هم نقش بزرگی در سئو ایفا می کنند. در حال حاضر خبر خوب این است که با یک CMS مانند وردپرس شما به راحتی می توانید این تگ ها را به روز رسانی کنید.
در اینجا تعدادی از این تگ ها که تفاوت ایجاد می کنند را برای شما شرح می دهیم:

تگ عنوان

در مرورگرهای قدیمی تر، چیزی که شما در نوار بالا می دیدید، متن صفحه بود. مرورگرهای جدیدتر معمولا تگ عنوان را نشان نمی دهند، اما این تگ ها هنوز هم کاربرد دارند.

هر صفحه باید تگ عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشد که محتوای موجود در آن صفحه را توصیف کند. در صورتی که می خواهید از کلمات کلیدی در تگ های خود استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که این عمل مفهوم را به خواننده منتقل می کند. این تگ ها راهنمای موضوع صفحه برای موتورهای جستجو هستند.

آنها همچنین به صورت فهرست وار در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو)، نشان داده خواهند شد.

آیا کلمات کلیدی و متا تگ ها هنوز مهم هستند1

طول این تگ ها می تواند متفاوت باشد. و به طور متوسط 55 کراکتر است. از یک پلاگین مانند Yoast استفاده کنید که به شما اجازه می دهد چگونگی نمایش عنوان خود را در SERP ها قبل از اجرا ببینید.

H1 و سایر تگ های تیتر

این تگ ها نیز مهم هستند. موتورهای جستجو به این تگ ها به عنوان شاخص محتوا نگاه می کنند:

• موضوع صفحه چیست؟ H1 بیانگر موضوع صفحه است.

• این بخش راجع به چه چیزی است؟ از H2، H3، H4 برای پاسخ به این سوال استفاده می شود.
با استفاده از سیستم مدیریت محتوا ، توسعه وب سایت شما شکل زیر را برای شما نمایش می دهد:

آیا کلمات کلیدی و متا تگ ها هنوز مهم هستند2

شکل بالا نمونه ای از وردپرس است. H1 به طور خودکار برای منطقه "عنوان" تنظیم شده است. سپس، می توانید با استفاده از H2-H4 تیترهایی را برای محتوا تعریف کنید.
همان قاعده در اینجا نیز صدق می کند- از کلمات کلیدی در صورتی استفاده کنید که مطمئن هستید مفهوم را به کاربر منتقل می کند.

تگ توصیف متا

این تگ هیچ تاثیری بر رتبه بندی صفحه شما ندارد. اما با این حال، مهم هستند. اغلب، این اطلاعات بیانگر توضیحات صفحه در SERP ها هستند.
از این تگ برای توصیف صفحه خود به گونه ای استفاده کنید که کاربر را مشتاق به کلیک کند.

برای مثال: من رستوران های ایتالیایی را در گوگل جستجو کردم. شکل زیر نمونه ای از نتایج به دست آمده است:

آیا کلمات کلیدی و متا تگ ها هنوز مهم هستند3

شخصا، توضیحات Pistarro بیشتر روی من اثر می گذارد.

مجددا، از یک پلاگین مانند Yoast برای وردپرس استفاده کنید، تا بتوانید به راحتی توضیحات META خود را آزمایش و به روز رسانی کنید. شما در اینجا به اندازه 150 کاراکتر فضا برای تبلیغات دارید. از آن به نحو احسن استفاده کنید!

یک طراحی سایت به روز دیگر نیز وجود دارد که شما می توانید از آن برای اجرای ویژگی های ALT برای تصاویر و لینک ها استفاده کنید. در حالی که این به قابلیت استفاده از وب سایت کمک می کند، اما هیچ تاثیری بر سئو ندارد. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر به وب سایت schema.org مراجعه کنید.

حال اجازه دهید راجع به محتوا صحبت کنیم.

محتوا

ما متن های زیادی در مورد اهمیت محتوا در SEO نوشته ایم. فقط محتوا متن در صفحه نیست که اهمیت دارد. بلکه این رابـ ـطه بین محتوا و موارد زیر است که مورد اهمیت است :

• نیازهای مخاطبان

• صفحات مرتبط

• لینک ها از( و به ) صفحات

• صفحات اجتماعی و ارتباطات دیگر

اینترنت فقط یک دسته از داده ها است که از یک جا به جای دیگر منتقل می شود. چیزی که باعث مفید بودن محتوا داده می شود ارتباط آن با نیاز مخاطب است.
کلمات کلیدی به تنهایی هدف خوبی نیستند. بلکه مفاد این کلمات و اصطلاحات است که تاثیر گذار است.

کلمات کلیدی Long Tail

استراتژی کلید واژه در چند سال گذشته اندکی تغییر کرده است. گوگل، بینگ و یاهو در حال حاضر به سایت ها بر اساس متن، نه فقط به عنوان لیستی از کلمات و عبارات، رتبه می دهند.

به انواع جستجوهایی که در گوگل انجام می دهید، توجه کنید.تا به حال تقریبا چند بار برای جستجو کردن از یک یا دو کلمه استفاده کرده اید؟ و زمانی که این کار را انجام می دهید، آیا نیاز می بینید که برای محدود کردن نتایج، کلماتی را به عبارت جستجوی خود اضافه کنید؟

شما ممکن است "استارباکس" را جستجو کنید، اما شما یا Google این جستجو را به محل اقامت شما و یا نیاز شما محدود خواهید کرد. برای مثال:

نام تجاری: استارباکس
موقعیت: واشنگتن، DC
توضیح Long tail: از طریق درایو

شما برای موفقیت در تمام تلاش های SEO، نیاز به درک و بهینه سازی عبارات کلمه کلیدی long tail دارید. درک مخاطبان خود گام اول است. آنها را بشناسید و خواسته آنها از خودتان را درک کنید.

کلمه کلیدی long tail معمولی ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

کلید واژه -> اصلاح -> اصلاح -> موقعیت

گوگل و موتورهای جستجو دیگر، در حال حاضر به اندازه کافی برای پیدا کردن این کلمات در مکان های مختلف در محتوای شما هوشمند هستند. بنابراین، لازم نیست شما بارها و بارها عبارت اصلی long tail را در محتوای خود داشته باشید. قاعده کلی این است که برای مخاطب خود بنویسید. محتوا را خوانا بنویسید، اما یک لیست نیز از عبارات دستی long tail هدف، به عنوان یک مرجع و قرار دادن آن در محتوا داشته باشید.

ساختمان لینک

تبادل لینک برای انتشار از SEO استفاده می شود. برخی از مردم حتی برای تبادل لینک با سرویس های دارای رتبه بالا، هزینه پرداخت می کنند.

این به این معنی است که لینک ها هنوز هم مهم هستند. لینک با کیفیت، یک کانال ارتباطی دیگر ایجاد می کند که از طریق آن کاربران و موتورهای جستجو می توانند مطالب شما را بیابند. اما، لینک با کیفیت چیست؟

شما باید به منبع توجه کنید. اگر منبع، یک وب سایت بی کیفیت با محتوای پیش فرض ضعیف و بی فایده است، کیفیت لینک بازگشتی به وب سایت شما کاسته می شود. و در بسیاری از موارد به رتبه بندی سایت شما آسیب می رساند.

ساختمان لینک با محتوای با کیفیت شروع می شود. اگر شما، محتوایی خوب و مفید، و یا مطلب سودمند ایجاد کنید، دیگران آن محتوا را ترویج می دهند و به اشتراک می گذارند،که بازاریابی محتوا نامیده می شود.

همانطور که شما محتوای مفیدی ایجاد می کنید و آن را از طریق عضویت در خبر نامه ایمیلتان و وب سایت های دیگر با شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، یک جریان ثابت از طرفداران و در نهایت لینک ها ساخته اید.

این لینک ها و سیگنال های اجتماعی طلا هستند! آنها به موتورهای جستجو و همچنین مشتریان بالقوه می گویند که شما یک مقام قابل اعتماد هستید. در اینجا برخی از انواع لینک های مورد نیاز شما نام بـرده شده اند:

• سهام اجتماعی - طرفداران و پیروان شما را برای به اشتراک گذاشتن پست های شما تشویق می کند (سعی کنید 20٪ مطالب خود، و 80٪ مطالب مفید دیگر را به صورت پست در سایت خود قرار دهید)

• خبرنامه ایمیل که لینک بازگشت به وبلاگ یا وب سایت شما می دهد.

• در وبلاگ های معروف با تسلط بر صنعت خود ثبت نام کنید (این ها خریدنی نیستند بلکه به دست آوردنی هستند!)

• ارتباط داخلی - لینک به صفحه خدمات، تبلیغات، و پست های دیگر که برای کاربر جالب است.
البته، هر چیز با ارزشی نیازمند تلاش بسیار است. برای اطمینان بیشتر مجددا:

√ کاربران خود را بشناسید
√ یک طرح بازاریابی محتوا ایجاد کنید
√ نتایج خود را پیگیری کنید
√ روی این طرح ثابت باشید و براساس نیاز، آن را تنظیم کنید

قانون برنامه و محتوا

طی کردن این مراحل به معنای موثر و بادوام بودن وب سایت و مطالب شما می باشد. شما در حال ایجاد ترافیک با کیفیت در طول زمانی که گذشت هستید.

سهام اجتماعی و بازاریابی ایمیل به تپش اولیه کمک می کند. موتورهای جستجو ممکن است کمی طولانی تر به محتوای شما دست پیدا کنند و آن را ایندکس کنند. اما از این طریق پایدار می شوید. و از کانال های اجتماعی و خبرنامه ایمیل شما به عنوان شاخص کیفیت محتوای استفاده می شود.
 

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز
فاکتور های نوین در مدیریت محتوا
با رشد روز افزون وب سایت ها و همچنین ابزاری که کاربران از طریق آنها وارد وب سایت ها می شوند موجب شده برخی از عوامل در مدیریت محتوا اهمیت بیشتری پیدا کنند . در گذشته تنها کیفیت محتوا حائز اهمیت بود ولی امروزه محتوا سازگار با گجت های مختلف بسیار مهم است، در این مقاله طراحی سایت ،فاکتور های نوین در مدیریت محتوا که روز به روز به اهمیت آنها اضافه می شود را توضیح می دهیم.

فاکتور های نوین در مدیریت محتوا

1. ساخت محتوا متناسب با تلفن همراه

امروزه بسیاری از کاربران برای ورود به وب سایت ها از تلفن همراه و تبلت ها استفاده می کنند پس ساخت محتوایی که به درستی و زیبایی در این گجت ها نمایش داده شود بسیار مهم است. امروزه بیشتر طراحان وب سایت شروع به طراحی سایت واکنش گرا کرده اند، وب سایت واکنش گرا وب سایت هایی هستند که خود را با تغییرات اندازه صفحه نمایش گر هماهنگ می کنند و موجب می شود که محتوا وب سایت شما در صفحه نمایش های مختلف زیبا نمایش داده شود

2. محتوا عام

سعی کنید برای یک تعداد افراد خاص و یا به سلیقه خود محتوا را مدیریت نکنید همیشه سعی کنید خود را به جای کاربران مختلف قرار دهید و محتوا خود را به شکلی مدیریت کنید که تعداد بیشتری از کاربران را راضی نگه دارید.

3. استفاده از ویدئو

استفاده از ویدئو در محتوا یکی از راه های موثر برای جذب کاربران به وب سایت خود می باشد و همچنین کاربر با دیدن ویدئو زمان بیشتری را در وب سایت شما می ماند. در استفاده از ویدئو به چند نکته باید توجه کرد : اول حجم ویدئو که نباید خیلی زیاد شود که کاربران برای دیدن آن با مشکل مواجه شده و آن را نیمه کاره رها کنند. دوم استفاده از ویدئو مرتبط با فعالیت خود چون کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند به طرف فعالیت شما جذب شده اند و دیدن ویدئو با موضوع دیگر برای آنها جذابیت ندارد.

4. محتوا دقیق

در ویرایش محتوا خود با فکر و تجربه عمل کنید، تمام بخش های وب سایت خود را متناسب با هم مدیریت کنید، مطالب هر بخش را متناسب با فعالیت خود قرار دهید.

در بازاریابی اینترنتی و سئو امروزه محتوا مهمترین عامل است زیرا محتوا کاربران را به طرف سایت شما جذب می کند. با تغییرات الگوهای محتوا اگر می خواهید در بازار امروز موفق باشید باید به صورت مکرر مدیریت محتوا خود را بروز نمایید.
 

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز
چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم
برای اینکه رتبه شما محفوظ باشد، اکثر سئو کارها به شما توصیه می کنند از انجام هر کاری برای دریافت لینک جلوگیری کنید. اگر شما در حال انجام کسب و کار آنلاین هستید، به نظرم این بدترین توصیه ای است که تا به حال به شما شده است. به جای آن شما باید یادبگیرید چگونه به درستی لینک بسازید.

بک لینک ها به عنوان یک عامل حیاتی رتبه دهی گوگل در آینده باقی خواهند ماند، اما در حال حاضر ساخت لینک موثر است به معنی اعتماد و محبوبیت است.در این مقاله طراحی سایت می خواهیم تا به اینکه چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم را بیان کنیم .

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

بررسی های اخیر انجام شده توسط Moz نشان می دهد که حدود 37 درصد از صاحبان کسب و کار، بین $ 10،000 و 50،000 $ ماهانه برای ساخت لینک هزینه می کنند. اگر شما در حال انجام این نوع سرمایه گذاری هستید، نیاز به داشتن اطلاعات دقیق در مورد چگونگی ساخت لینک هایی که مورد اعتماد گوگل است، دارید.

در این مقاله طراحی سایت ، من یک تکنیک ساخت لینک استراتژیک موثر را به شما نشان می دهم. این تکنیک مقیاس پذیر است و هنگامی که آن را در سایت خود اجرا می کنید، رتبه بندی شما بهبود خواهد یافت.

1. گام اول درک اینکه گوگل چه می خواهد.

وقتی که بحث از بهینه سازی موتورهای جستجو ( سئو ) و بازاریابی می شود، گوگل به سرعت، امر می کند. به همین دلیل است که درک ماموریت گوگل مهم است. استراتژی گوگل فقط به این شکل انجام نمی شود، اما می تواند شما را در شکل دادن سایتتان هدایت کند. این چیزی است که گوگل در مورد ماموریت خود می گوید:

" ماموریت گوگل سازمان دهی اطلاعات جهان و ایجاد دسترسی جهانی و مفید به آنها است"

گوگل همچنین معتقد است که همیشه اطلاعات بیشتری وجود دارد. با ساخت لینک، سازماندهی اطلاعات (برای کمک به خوانندگان خود) ماموریت شما نیز می شود. هنگامی که شما توجه نزدیکی به خواسته خوانندگان و خریداران ایده آل خود دارید، لازم نیست که از تبلیغات غیر معمول برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

اگر می خواهید بدون دریافت جریمه لینک بسازید، باید درک و همکاری نزدیک با بیانیه ماموریت گوگل داشته باشید.

قبل از اینکه در صفحه وب خود لینک ایجاد کنید، از خودتان این سوالات را که مربوط به ماموریت گوگل است، بپرسید:

مطالب من به خوبی سازماندهی شده؟

آیا اطلاعات مفید به سایت هایی که قرار است به سایت من لینک شوند، داده ام؟

اجازه دهید در مورد سوال اول صحبت کنیم، چرا که برای ساخت لینک موثر، سازماندهی سایت یک مسئله است. اطمینان حاصل کنید که سایت شما به راحتی قابل دسترسی و راهنمایی است. در این مقاله طراحی سایت یک مثال عالی ارائه شده است:

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

و در زیر یک نمونه سایت سازماندهی نشده، نشان داده شده است.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

راهنمایی صحیح، اولین گام در سازماندهی مطالب است، به طوری که مردم و موتورهای جستجو می تواننداطلاعات مفید و مرتبط را پیدا کنند. گام دوم ایجاد یک شالوده است که سایت های دیگر را برای اتصال به سایت شما مشتاق می کند.

چگونه یک شالوده ساختمان لینک قوی را توسعه دهیم: در نظر بگیرید یک پست مفید نوشته و منتشر کرده اید و می خواهید آن را برای دریافت رتبه در گوگل قرار دهید.

راه حل، کمک کردن به گوگل در پیدا کردن و ایندکس کردن محتوای مفید سایت شما است. هنگامی که محتوا ایندکس شد، می توانید پیش بروید و لینک های واقعی که می تواند رتبه بندی سایت شما را بهبود بخشد، دریافت کنید.

چگونه گوگل را در پیدا کردن و ایندکس کردن محتوای سایت خود یاری کنید: برخی از پست های من که در ماه گذشته نوشتم در ظرف شش ساعت ایندکس شد. برای رسیدن به این هدف، من از یک ابزار ساده به نام الکسا استفاده کردم.

عنکبوت های گوگل به طور تمام وقت در Alexa.com می خزند. زمانی که شما URL سایت خود را در الکسا وارد می کنید و به دنبال استاندارد هستید، الکسا یک صفحه جدید، بهینه سازی شده به پایگاه داده اضافه می کند:

هنگامی که گوگل دوباره در الکسا می خزد، مطالب جدید شما را به درستی بر می دارد.
راه دیگری نیز برای ایندکس کردن مطالب وجود دارد. چند ماه قبل، من یک اطلاعات ترسیمی داده محور در مورد نحوه استفاده Google از سیگنال های اجتماعی برای تعیین رتبه بندی منتشر کردم. در اصل، رسانه های اجتماعی به ایندکس شدن و دیده شدن سریع محتوا کمک می کنند.

دریافت سیگنال قوی اجتماعی به گوگل نشان می دهد که مردم مطالب شما را مفید دانستند و آن را به اشتراک گذاشته اند. که می تواند به رتبه دادن محتوای سایت شما کمک کند.

برای ساخت سیگنال های اجتماعی، توصیه میکنم که پست خود را در + Google به اشتراک بگذارید.

نکته: مطمئن شوید که یک محتوای با کیفیت و اطلاعات مفید را به اشتراک گذاشته اید. هر قطعه از محتوا و لینک باید ارزش اضافی برای مخاطبان شما فراهم کند.

2. گام دوم: چگونه تاثیر ساختمان لینک خود را اندازه بگیریم؟

به نظر بسیاری از مردم ایجاد لینک استرس زا است. یکی از دلایل این است که آنها محتوایی را که به نظر مردم قابل اشتراک هست را تولید نمی کنند.
در کتاب کلاسیک Moz، کوروش شپرد توصیه می کند که "90٪ از تلاش خود را باید برای ایجاد محتوای عالی، و 10٪ را برای ساخت لینک صرف کنید." این قانون 90/10 ساختمان لینک است.

اگر می خواهید در ایجاد لینک با مقیاس موفق شوید، نیاز به محتوای با کیفیت دارید.
ساختمان لینک تماما در مورد موقعیت محتوا و دریافت بازدید کننده بیشتر است. به عبارت دیگر، یک پست به تنهایی می تواند لینک های با کیفیت زیادی را برای شما ایجاد کند.

لینک های با کیفیت بالا دارای دو مزیت کلیدی نسبت به لینک های سنتی هستند: ارتباط و اعتماد. در اینجا تفاوت هایی وجود دارد:
فرض کنید شما یک سایت آموزش سگ دارید و یک لینک ورودی از یک دایرکتوری مقاله دریافت کرده اید. گوگل آن لینک را مرتبط با سایت شما نمی بیند.

اما در صورتی که آن لینک از یک سایت مربوط به آموزش سگ، مانند یک فروشگاه مواد غذایی سگ باشد، شما نه تنها به بهبود رتبه بندی خود کمک کرده اید، بلکه سایت شما برای کسانی که از آن بازدید می کنند مرتبط و ارزشمند خواهد بود. و به شما کمک می کند که لینک های بیشتری را دریافت کنید.

چگونه می توانید سایت های مرتبط را پیدا کنید؟ یکی از این ابزار مفید، جستجو سایت مشابه است.

به محض اینکه برخی سایت های مرتبط را شناسایی کردید، باید تحقیق کنید که کدام یک از سایت ها بیشتر در ایجاد لینک به شما کمک می کنند. در اینجا به برخی از معیارهای کلیدی اشاره می کنیم:

به محض اینکه برخی سایت های مرتبط را شناسایی کردید، باید تحقیق کنید که کدام یک از سایت ها بیشتر در ایجاد لینک به شما کمک می کنند. در اینجا به برخی از معیارهای کلیدی اشاره می کنیم:

اعتبار دامنه: اطلاع از اعتبار دامنه سایتی که می خواهید از آن لینک دریافت کنید مهم است. یک ابزار عالی برای اطلاع از این موضوع Moz Bar است که وضعیت اعتبار هر دامنه و یا کلمه کلیدی در نتایج جستجو را نشان می دهد.

ارتباط دامنه: همانطور که در بالا اشاره شد، دریافت لینک از دامنه های مرتبط یک بخش کلیدی از ساخت لینک مقیاس پذیر است. ارتباط دامنه نیز یک عامل کلیدی در رتبه بندی گوگل است.

روند اعتماد: این یک تجزیه تحلیل استاندارد ارائه شده توسط Majestic است، که یک اندازه گیری بسیار بهتر از کیفیت درک شده ارائه می دهد. روند اعتماد به طور مخصوص برای تعیین کیفیت لینک اشاره شده به یک سایت طراحی شده است. این دامنه از 0 تا 100 است. شماره بالاتر، بهتر است. در این مثال، بینگ دارای یک روند اعتماد 86 است که بسیار عالی است.

اگر بیشتر لینک دهندگان شما از سایت های با روند اعتماد بالا باشند، رتبه سئو شما بهبود خواهد یافت. ازMajestic برای تجزیه و تحلیل لینکی که در حال حاضر به سایت شما متصل است، استفاده کنید.

روند ارجاع: این استاندارد از Majestic برای پیش بینی چگونگی نفوذ یک لینک در یک سایت طراحی شده است.

سایت با لینک های ورودی بیشتر، روند ارجاع بهتری را خواهد داشت. به خودی خود، روند ارجاع زیاد مفید نیست زیرا کیفیت از کمیت ساختمان لینک بسیار مهم تر است.
با این حال، هنگامی که از روند ارجاع همراه با جریان اعتماد استفاده می کنید، شما را در شناسایی سایت هایی که هم قابل اعتماد و هم با نفوذ هستند، بسیار کمک می کند. اگر شما سایت هایی با روند اعتماد بالا را مورد هدف قرار دهید، پس از آن بر روی سایت هایی در آن گروه که دارای روند ارجاع بالایی هستند تمرکز می کنید.

کلمات کلیدی نام تجاری و متن anchor: متن anchor نیزدر هنگام ارزیابی کیفیت یک سایت مهم است.

هنگامی که شما در حال ایجاد لینک هستید باید از نام تجاری خود همراه با کلمات کلیدی دیگر استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر سایت شما reiv.com.au است، یک سایت آموزش املاک و مستغلات، شما می توانید از این تغییرات متن anchor برای ایجاد بک لینک استفاده کنید:

• reiv آموزش املاک و مستغلات
• ملکی reiv
• آموزش reiv برای مبتدیان

با رویکرد صحیح محتوای با کیفیت، دامنه مرتبط، روند اعتماد و متن anchor، شما از مزایای واقعی ترافیک و لینک به سایت خود لـ*ـذت می برید. اما ساخت لینک همچنین در مورد افزایش قدرت و پتانسیل لینک های ورودی شما است. به همین دلیل است که ایجاد یک ساختار لینک دو لایه برای سایت شما ضروری است.

3. گام سوم: جستجوی کلمات کلیدی و هدف قرار دادن

استفاده از کلمات کلیدی نکته مهم در لینک دهی است.
moz با تمرکز بر کلمات کلیدی نتایج عالی بدست آورد. به طور خاص، کلمات کلیدی طولانی، 80 درصد ترافیک واقعی Moz را وقتی که با کلمات کلیدی محبوب مقایسه می شود، تشکیل می دهند:

کلمات کلیدی محبوب در مقابل جستجوی ترافیک طولانی

کلمات کلیدی تا چه حد با نیازهای پیش بینی شده مرتبط است؟ اگر می خواهید سایت خود را از طریق ساخت لینک قویتر کنید، نمی توانید از هزینه تحقیق کلمات کلیدی چشم پوشی کنید. پژوهش درمورد کلید واژه به شما در درک هدف کاربران کمک می کند.
اجازه دهید ببینیم که چگونه می توانید کلمات کلیدی مناسب برای تمرکز بر محتوای خود و جذب صاحبان کسب و کار کوچک که نیاز به کمک بازاریابی رسانه های اجتماعی دارند را پیدا کنید.

برای این کار از Google AdWords Keyword Planner استفاده کنید.

به حساب کاربری خود وارد شوید و بر روی "جستجو برای کلمات کلیدی جدید و ایده های گروه تبلیغاتی" کلیک کنید.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

موضوع مورد نظر خود را بنویسید سپس کلید "دریافت ایده" را بزنید.

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

سپس، بر روی " ایده کلمات کلیدی" برای دریافت لیست هدف کلیک کنید:

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا و به روش مقیاس پذیر بسازیم

تصویر بالا کلمات کلیدی را که شما می توانید در محتوای خود استفاده کنید را نشان می دهد.

هرگز از کلمات کلیدی که خارج از موضوع و یا نامرتبط به پیام اصلی، محصولات و خدمات شما هستند، استفاده نکنید.

هدف قرار دادن جمعیت مصرف کننده: این یکی دیگر از عناصر ضروری مورد استفاده برای ساخت لینک است. هنگامی که شما مخاطبان خود را می شناسید (سن، جنس، تحصیلات، و غیره) افکار آنها را درک می کنید. بنابراین شما می توانید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها مفید باشد. که یک جزء کلیدی در ایجاد لینک های عالی است.
کتابخانه کلمبوس متروپولیتن دارای منابع مفید برای کمک به شناسایی مخاطبان شما است.

سایر ابزارهای ساخت لینک:

Quick Sprout
Open Link Profiler
Open Site Explorer

4. گام چهارم: چگونه لینک های سرمقاله دریافت کنید

به دست آوردن لینک سرمقاله از سایت های مرجع به سرعت استراتژی ساختمان لینک شما را بالا می برد. اما برای به دست آوردن این لینک ها، شما باید ارزش زیادی تقبل کنید. شما نمی توانید فقط چند مطلب قرار دهید و انتظار معجزه داشته باشید. آیا می دانید که بیش از 2 میلیون پست های وبلاگ به صورت روزانه منتشر می شوند؟
ساخت لینک می تواند استرس زا باشد، اما اگر بر روی ایجاد لینک با ارزش و محتوای قابل اشتراک تمرکز کنید، راحت خواهد بود. اگر به طور مداوم محتوای عالی ایجاد کنید، مردم به طور طبیعی به سایت شما (خود به خود) ارجاع، توصیه، اشتراک گذاری و لینک دهی می کنند.

برای دریافت ترافیک بالا باید کارهای زیر را انجام دهید:

• یافتن مطالب موفق
• به روز رسانی مداوم
• و در نهایت قوی ساختن محتوا

ایجاد یک کمپین محتوای سریع الانتشار: برای دریافت مزایای بیشتر از ساخت لینک شما باید محتوایی را منتشر کنید که مخاطبان برای اشتراک گذاری آن مشتاق باشند. زیرا مفید، ارزشمند و قابل قبول است. در مورد مطالبی که در گذشته به سرعت منتشر شده اند مطالعه کنید و از راه کار های آن ها استفاده کنید.
یکی از ابزاری که برای این منظور می توانید استفاده کنید، Open Site Explorer است.

فهرست - راه های ساده برای مفید تر ساختن محتوا:

• ایجاد عناوین قابل کلیک، مشخص و دارای منفعت.
• ایجاد پست های طولانی
• استفاده از نمودار، تصاویر با کیفیت برای بالا بردن امتیاز
• اجتناب از نظرات شخصی، و ارائه مطالعات، پژوهش های علمی و آزمایش به جای آن.
• لینک به وبلاگ مرتبط به منظور کسب ارزش بیشتر.
• پرسش عاطفی بپرسید.
• به کاربران قدرتمند، کارشناسان و وبلاگ نویسان محبوب اشاره کنید.

ارسال ایمیل تشکر

به دست آوردن لینک های معتمد از طریق کامنت:

لینک نظرات ممکن است زیاد از نظر سئو ارزش نداشته باشد، اما می توانند با عوامل کلیدی که از نظر گوگل ارزشمند است مرتبط باشد.

نتیجه گیری کلی:

در سال 2013، حدود 10 درصد از بهینه سازان موتورهای جستجو بیش از 50،000 $ در ساخت لینک سرمایه گذاری کردند، اما در سال 2014، 81 درصد بودجه ساخت لینک را کاهش دادند؟ چرا؟

حقیقت این است که سئو کاران در ساخت لینک مردد هستند. آنها از به روز رسانی بعدی گوگل می ترسند.

ساخت لینک یک استراتژی موثر برای بهبود رتبه بندی گوگل، حتی قبل از اولین به روز رسانی پاندا بوده است.
 

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز
چگونه از بهینه سازی بیش از حد سایت خود جلوگیری کنیم
زیاده روی در هر چیز خوبی، بد است. این موضوع هم در زندگی صدق می کند هم در بهینه سازی سایت. سئو بسیار عالی است، اما استفاده بیش از حد سئو باعث زیاده روی در بهینه سازی سایت می شود. بهینه سازی بیش از حد موتور جستجو، توانایی وب سایت را برای رتبه گیری از بین می برد.

در اینجا یاد می گیریم چگونه از بهینه سازی بیش از حد سایت خود جلوگیری کنیم ، با ما همراه باشید.

1. بهینه سازی بیش از حد کاربردی بوده است

در گذشته سئو ، بهینه سازی بیش از حد راهی برای دستیابی به رتبه بندی بالا بود. در آن زمان استفاده از تعداد زیادی کلمات کلیدی، و یا ارسال هزاران لینک اسپم به سایت ها، یک راه آسان و سریع برای بالا رفتن سایت در SERP (صفحات نیجه موتورهای جستجو) بود.

2. بهینه سازی بیش از حد دیگر کارایی ندارد.

امروزه جستجوگرها می دانند که چاشنی کلمات کلیدی و linkspamming ها باعث مرگ سئو می شود. در ماه آوریل سال 2012، گوگل به مجازات سایت های بیش از حد بهینه سازی شده پرداخت.

3. بهینه سازی بیش از حد آنچه که نشان می دهد، نیست

امروزه، بسیاری از متخصصین سئو کاملا به خود اطمینان می دهند که، "من در بهینه سازی زیاده روی نمی کنم!" چرا آنها این را می گویند؟ زیرا آنها از چاشنی کلمات کلیدی استفاده نمی کنند.

اما در حال حاضر، بیش از حد بهینه سازی فقط شامل زیاده روی در کلمات کلیدی نیست. SEO در یک حالت ثابت از تکامل است. موتور جستجوی گوگل هوشمندتر می شود، جستجو دقیقتر می شود، سئو در حال دقیق تر شدن است، و پس از آن تیم وب اسپم گوگل نیز هوشمند می شود.

میزان سئو معقول شناخته شد و خطرات بهینه سازی بیش از حد در سال 2012 مورد توجه قرار گرفت. اما این موضوع برای سال ها پیش بود. امروزه، ما نیاز به یک راهنمای جدید برای شناخت بهینه سازی بیش از حد داریم تا ما را از انجام بی رویه ی یک کار خوب باز دارد.

7 نشانه که نشان می دهد شما سایت خود را بیش از حد بهینه سازی کرده اید

1. استفاده از کلمه کلیدی غنی anchorها برای لینک داخلی

لینک های داخلی خوب هستند. لینک های داخلی با استفاده از کلمه کلیدی غنی متن anchor بد است. به نظر من بزرگترین عامل بهینه سازی بیش از حد، همین موضوع است.

Anchor هایی که از URL دقیق مقصد و یا کلمات کلیدی استفاده می کنند بد هستند. به خاطر داشته باشید که ما در مورد بهینه سازی بیش از حد، صحبت می کنیم. مطمئنا، Anchor هایی که دقیقا منطبق بر URL هستند به SEO مثبت کمک می کنند. اما نباید این کار را زیاد انجام دهید. استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی غنی متن anchor لینک شما را تخریب می کند. جایگزین مناسب برای استفاده از کلمات کلیدی غنی anchor و یا anchor های بیش از حد بهینه سازی شده این است که متن anchor خود را در سراسر یک جمله توسعه بدهید.

2. کلمات کلیدی نا مرتبط

سعی نکنید برای کلمات کلیدی که مربوط به سایت شما نیست ترافیک به دست بیاورید.
در دوران قدیم سئو، برخی از مدیران وب، کلمات کلیدی بزرگان را در محتوای خود به منظور به دست آوردن ترافیک جستجو قرار می دادند.

به محض اینکه گوگل سایت شما را ایندکس کند، به تمام کلمات کلیدی که در تمام دامنه خود از آن ها استفاده کردید دقت می کند، پس از آن رتبه سایت شما را با توجه به کلمات کلیدی مرتبط نشان می دهد. محتوای بیش از حد و یا کلمات کلیدی نا ربط از قدرت کلی سایت شما در SERP کم می کند.

3. تمام لینک های داخلی و خارجی به صفحات با سطح هدایت بالا اشاره دارند.

مشخصات یک لینک سالم، لینک های متصل به صفحات داخلی عمیق به خوبی صفحه اصلی است. بیشتر اوقات، با این حال، اکثر لینک های یک سایت به صفحه اصلی و یا به صفحات دارای سطح هدایت بالا اشاره دارند.
برای این سایت ها، نسبت لینک های صفحه اصلی به لینک های داخلی بسیار بالا است.

در زیر مثالی ارائه شده است، که خیلی بد نیست:

چگونه از بهینه سازی بیش از حد سایت خود جلوگیری کنیم

توجه کنید که چگونه اکثر لینک ها (نارنجی تیره) به صفحه اصلی اشاره دارند. این طبیعی است که بسیاری از لینک ها به صفحه شروع اشاره کنند، اما این امر منجر به تضعیف مشخصات لینک می شود. مشخصات لینک قوی به لینک صفحات داخلی عمیق اشاره دارد.

مشکل بهینه سازی بیش از حد زمانی رخ می دهد که مدیران سایت تعداد زیادی لینک به صفحه اصلی و یا صفحات با سطوح هدایت بالا مثل تماس با ما، درباره ما و یا خدمات ما، ایجاد می کنند.

4. استفاده از چندین h1 در یک صفحه

یک تیتر H1 به عنوان تیتر اصلی یک صفحه است. متاسفانه، برخی از مدیران سایت فکر می کنند که SEO عالی به معنی استفاده از یک دسته متن H1 است. این اصلا درست نیست. استفاده بیش از یک تگ H1 در یک صفحه به معنی بهینه سازی بیش از حد است.
به یاد داشته باشید این یک قاعده کلی است: فقط یک H1.

استفاده از چندین h2, h3, و h4 خوب است ولی تنها باید از یک h1 استفاده کرد.

5. لینک شدن به سایت های سمی

سایت های که شما به آنها لینک هستید به اندازه سایت هایی که به شما لینک هستند اهمیت دارند. بسیاری از مدیران سایت از خطرات لینک شدن به سایت های سمی، کم DA و اسپم بی خبرند. اگر سایت شما به یک سایت اسپم سمی لینک باشد، ممکن است پیامدهای منفی SEO دریافت کنید.

سایت های که در طیف زیر 20 DA هستند، معمولا به دلایلی در این طیف قرار دارند. شاید آنها دارای مشکل بهینه سازی بیش از حد، و یا مجازات الگوریتم، و یا برخی موانع رشد دیگر هستند. وقت خود را با ارسال لینک های خروجی به این سایت ها هدر نکنید. و در عوض بر سایت هایی که دارای DA قوی و قدرتمند هستند تمرکز کنید.

6. پاورقی پر شده از کلمات کلیدی

در واقع هیچ کلمه کلیدی نباید در پاورقی قرار بگیرد. اگر شما به اضافه کردن یک دسته از کلمات کلیدی در پایین صفحه سایت خود اصرار دارید، در معرض خطر بهینه سازی بیش از حد هستید. اضافه کردن اطلاعاتی چون نام، آدرس و تلفن در پاورقی مشکلی به وجود نمی آورد. مشکل زمانی است که لینک و کلمات کلیدی در پایین صفحه اضافه می کنید. پا ورقی نقشه سایت نیست، محلی برای گرافیک و قرار دادن اطلاعاتی که در هیچ کجای سایت جای نمی گیرند، نیز نیست. توجه داشته باشید پاورقی محلی برای قرار دادن کلمات کلیدی نیست.

7. URL های دارای کلمات کلیدی متراکم غیر از نام تجاری

برای دستیابی به یک URL قدرتمند، برخی از مدیران سایت در URL های خود زیاده روی کردند. آنها URL های بیش از حد بهینه سازی شده را به جای یک نام تجاری سالم و متعادل انتخاب کردند.

آدرس supercheapcellphones.com ممکن است هوشمند به نظر برسد، اما شما را در شرایط حساس بهینه سازی بیش از حد قرار می دهد.. اگر نام شرکت شما "تلفن همراه فوق العاده ارزان" است، به نظر می رسد که می توانید از آن برای URL خود استفاده کنید. نکته اینجا است که، شما نباید یک URL ساده برای ارزش کلمه کلیدی آن ایجاد کنید.

نام تجاری شما خیلی مهم تر از آن است که بخواهید آن را با یک کلمه کلیدی به خطر بیاندازید. علاوه بر این، اگر شما می خواهید برای نام تجاری خود ترافیک کسب کنید، علاوه بر کلمات کلیدی باید چیزی متفاوت در نام تجاری شما باشد. توجه داشته باشید آدرس بیش از حد بهینه سازی شده به این موضوع کمک نمی کند بلکه به آن صدمه می زند.
نام تجاری شما باید URL شما باشد.

نتیجه گیری کلی: آیا شما بر بهینه سازی فنی بیش از بازاریابی محتوا تمرکز دارید؟

یک مشکل اساسی در مورد بهینه سازی بیش از حد وجود دارد. و آن هم این است که: بهینه سازی بیش از حد زمانی اتفاق می افتد که ما تمرکز زیادی بر سئو فنی داریم. که اصلا صحیح نیست.

سئو خوب و مفید است. اما اگر شما تمرکز بیش از حد بر روی جزئیات فنی SEO داشته باشید، تصاویر فراتر را از دست خواهید داد. علاوه بر مسائل فنی به محتوای جذاب فکر کنید.

خواهید دید که رتبه شما افزایش پیدا خواهد کرد وقتی شما وارد بازاریابی محتوا می شوید.
 

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز

تعداد زیادی لینک بدون بازدید به رتبه بندی گوگل سایت شما آسیب نخواهد زد

"مت کاتس": تعداد زیادی لینک بدون بازدید به رتبه بندی گوگل سایت شما آسیب نخواهد زد .

یکی از آخرین فیلم های "کمک به وب مستر" یک سوال بسیار جالب از سئو مطرح کرد: چه اتفاقی می افتد اگر شما تعداد زیادی لینک های بدون بازدید دریافت کنید؟ مانند لینک هایی که برای هدف واضح ایجاد ترافیک مستقیم استفاده می کنید. آیا می تواند در رتبه بندی سایت شما تاثیر منفی داشته باشد؟

تعداد زیادی لینک بدون بازدید به رتبه بندی گوگل سایت شما آسیب نخواهد زد

سئو کارهای حرفه ای مدتی است دریافته اند که قرار دادن لینک های بدون بازدید کننده یک راه عالی است برای اینکه به گوگل بگویید که شما نمی خواهید برای این لینک مخصوص رتبه کسب کنید و شما تا حدودی به سایت هایی که این لینک در آنها قرار دارد اعتماد ندارید. بنابراین آیا قرار دادن تعداد زیادی لینک بدون بازدید بر روی یک سایت، می تواند به طور بالقوه به گوگل نشان دهد که این سایت به دلایلی غیر قابل اعتماد است؟

مت کاتس، مهندس برجسته گوگل در پاسخ به این سوال گفت: "نه، به طور معمول لینک بدون بازدید نمی تواند به سایت شما آسیب برساند." او گفت: "اجازه دهید من فقط به یک مورد اشاره کنم، که اگر شما در تمام وبلاگ های جهان پست قرار دهید، حتی اگر این لینک ها بدون بازدید باشند، و در صورتی باعث ناراحتی مردم شود و مردم یک اسپم (هرزنامه) درمورد شما گزارش دهند، ما ممکن است در مقابل این عمل اقداماتی برای مثال انجام دهیم. "

خوشبختانه، چیزهایی مانند نظرات وبلاگ تمایل به داشتن یک رد پای بسیار خاص برای دسترسی سریع دارند. کاتس در این مورد یک مثال خاص ارائه می کند.

"به خاطر دارم برای یک مدت طولانی در TechCrunch، هر زمان که مردم نشان داده می شدند، این پسر Anon.TC، حضور داشت، و در حال گذاشتن نظرات مزخرف بود، روشن است که او فقط در تلاش بود تا ترافیک خود را با خواندن مقالاتش توسط مردم به طور مستقیم افزایش دهد. و بنابراین حتی اگر این لینک ها بدون بازدید بودند، اگر ما به اندازه کافی اعمال جرم شامل دستکاری و یا اطلاعات فریبنده ببینیم اقدامات لازم برای مقابله را انجام می دهیم."

بنابراین ما در موارد استثنا اگر واقعا سوء استفاده در مقیاس بزرگ را مشاهده کنیم، برخی از اطلاعات را حک می کنیم.. اما در بیشتر مواقع، لینک های بدون بازدید از نمودار لینک ما هنگام گشتن در وب خارج می شوند و بنابراین این لینک ها که بدون بازدید هستند به عنوان یک نقطه الگوریتم مشاهده بر سایت شما اثر نمی گذارد.
 

سیده آمین ارمان

کاربر ویژه
عضو انجمن
10/5/16
1,733
21,053
696
البرز
نرخ خروج و جهش سایت خود را کاهش دهید
با وجود اعماق اینترنت و میلیاردها صفحه ارائه شده، کاربران در حال رسیدن به وب سایت شما هستند، و پس از آن بدون هیچ توضیحی سایت شما را ترک می کنند. آنها وارد سایت شما می شوند و پس از آن به سرعت آنجا را ترک می کنند، شاید پس از یک دقیقه، شاید حتی کمتر از یک دقیقه این زمان طول بکشد. پس از این همه تلاش اکثر بازدیدکنندگان شما به اندازه کافی در سایت شما باقی نمی مانند. خیلی از آنها فقط یکبار از سایت شما بازدید کرده و هرگز نیز برنگشته اند.در این مقاله طراحی سایت می خواهیم تا نرخ خروج و جهش سایت خود را کاهش دهید !

در این مقاله طراحی سایت چند روش برای تغییر این روند ذکر می کنیم.

نرخ خروج:

نرخ خروج مخصوص به هر صفحه است. نرخ خروج درصد افرادی است که پس از مشاهده صفحه را ترک می کنند. نرخ خروج به شما اجازه می دهد تا آخرین صفحه ای که کاربران قبل از ترک سایت شما مشاهده کرده اند را نشان می دهد. نرخ خروج بسیار بالا در یک صفحه خاص می تواند یک پرچم قرمز باشد.

برای مثال، اگر صفحه تور محصولات شما که جزئیات مزایا فروش شما است دارای یکی از بالاترین نرخ های خروج باشد، شما احتمالا ارزش واقعی محصولات خود را به بازدیدکنندگان نشان نداده اید.

نرخ جهش

نرخ جهش تعداد بازدید کنندگانی است که وب سایت شما را پس از بازدید از یک صفحه ترک می کنند. هر صفحه نرخ جهش خود را دارد. بالاترین نرخ جهش شما، پایین ترین استقبال توسط کاربران شما است. نرخ جهش می تواند تحت تاثیر صفحه شما، و همچنین، کیفیت ترافیکی که به سایت شما وارد می شود، قرار بگیرد.

ترک سایت شما از طریق تمام روش های زیر باعث افزایش نرخ جهش می شود:

• فشار دکمه بازگشت

• نوشتن یک آدرس URL دیگر

• بستن پنجره یا تب

• کلیک بر روی یک لینک خارجی

• اتمام مهلت

اما چگونه می توانیم نرخ جهش سایت خود را پیدا کنیم؟

این جایی است که بحث تجزیه و تحلیل سایت شما به میان می آید. یک گزارش تجزیه و تحلیل عمومی یک نرخ جهش کلی در اختیار شما قرار می دهد، اما برای دریافت اطلاعات دقیق تر شما می توانید در آنالیزگر گوگل با رفتن به قسمت "محتوا> محتویات سایت> صفحه" اطلاعات کامل تری راجع به نرخ جهش سایت خود پیدا کنید.

نرخ خروج و جهش سایت خود را کاهش دهید

به محض این که شما مفهوم نرخ جهش سایت خود را تا حدودی درک کردید، زمان کشف این موضوع است که چرا بازدید کنندگان در صفحه اول نمی مانند.

ابزارهای اساسی برای تعیین اینکه چه چیزی باعث ایجاد نرخ جهش بالا می شود به شرح زیر است:

• تجزیه و تحلیل ترافیک - نرخ جهش و منابع ترافیکی محبوب ترین صفحات شما را به تصویر می کشد. نرخ جهش کلی وب سایت شما، بسیار مبهم است. یک گزارش مفصل از سطح صفحه به شما کمک خواهد کرد تا بالاترین صفحات ترافیک و بدترین نرخ جهش خود را شناسایی کنید.

• آزمایش کاربر - کارهایی را که کاربر در سایت شما انجام می دهد را نشان می دهد. توانایی ملاحظه چگونگی تعامل کاربران با سایت شما برای تعیین دلیل نرخ جهش بالا را به شما می دهد.

• نظرسنجی کاربران - از کاربران بپرسید که به دنبال چه چیزی هستند و آیا آن را در سایت شما یافته اند یا نه. تجزیه و تحلیل و آزمایش تنها به شما بگویم بسیار. برخی از مسائل را شما فقط با پرسیدن مستقیما از کاربران کسب خواهید کرد.

در اینجا به برخی از شایع ترین مشکلات سایت که نرخ جهش را افزایش می دهند، اشاره می کنیم:

وب سایت شما دارای ظاهر نامناسب است. گاهی اوقات مشکل آشکار است. یک بازدید کننده به طور اتفاقی به سایت شما وارد می شود، و توسط تصاویر سهام شما و متن بدون طنز تحت تاثیر قرار نمی گیرد. هرگز قدرت جذابیت را دست کم نگیرید، زیبایی در نگاه اول وب سایت را با یک سایت به هم ریخته مقایسه نکنید. طراحی اعتبار زیادی ایجاد می کند.

استفاده از وب سایت شما دشوار است. شاید کپی سایت حس خوبی برای شما ایجاد کند، اما بازدیدکنندگان دچار اشتباه می شوند و یا حتی در حالت بدتر ممکن است آسیب ببینند. همچنین می تواند باعث شود که کاربران از صفحات دیگر بازدید نکنند چون نمی توانند آن را پیدا کنند. حتی به دلیل طرح ضعیف، معماری اطلاعات ضعیف، خطاهای تکنیکی، و یا دکمه های خراب و خطاهای صفحه، کاربران از رشته اصلی خارج می شوند.

وب سایت شما، انتظارات کاربران را برآورده نمی سازد. کاربر برای رفع نیازی وارد سایت شما می شود. اما اگر انتظارات کاربر را رفع نکند او به منبع دیگری مراجعه خواهد کرد.

بازدیدکنندگان شما، کاربران مرتبط نیستند. گاهی افرادی که وارد سایت شما می شوند به اشتباه به این صفحه آمده اند. ترافیکی که از این طریق به سایت شما اضافه می شود واقعی نیست و نرخ جهش سایت شما را افزایش می دهند زیرا به سرعت از سایت شما خارج خواهند شد. پس برای جلوگیری از این حالت مطمئن شوید که در تبلیغات خود محصولاتتان را به درستی معرفی کرده اید. و کلمات کلیدی شما به درستی استفاده شده اند.

امکانات دسترسی اندکی وجود دارد. این مسئله کاملا قابل مقایسه با مسئله "عدم قابلیت استفاده / ناوبری" است، هرچند که به مقدار بیشتری بر نرخ جهش اثر می گذارد. کاربران از طریقی وارد سایت شما شده اند، ولی نمی دانند برای افزودن به سبد خرید به کدام قسمت سایت بروند، و چگونگی ثبت وبلاگ مشخص نیست، و غیره. همه فعالیت های شما تعیین شده است اما اگر کاربر از ایده شما خبر نداشته باشد با مشکل بزرگی مواجه خواهید بود.

امکانات دسترسی بیش از حد (نقطه مقابل امکانات دسترسی اندکی است). پس از خواندن نکته آخر، این موضوع به نظر غیر ممکن می رسد. در یک سایت با امکانات دسترسی بیش از حد، کاربر با امکانات-دکمه ها و لینک های بسیار زیاد مواجه است که ممکن است گیج کننده باشد. سایت بهتر است ساده و مرتب باشد.
هنگامی که تلاش به کاهش نرخ جهش سایت خود دارید، اهداف تغییر را در ذهن خود نگه دارید- دقیقا می خواهید کاربران چه کاری انجام دهند؟ شما در حال کاهش نرخ جهش سایت خود هستید تا مردم به اندازه کافی به منظور عضویت در خبرنامه ایمیل شما، دانلود یک سند، خرید، و غیره در سایت شما باقی بمانند.

حال بیایید جور دیگری به مشکلات بالا نگاه کنیم:

وب سایت شما دارای ظاهر نامناسب است:

هنگامی که یک کاربر به سایت شما وارد می شود آبا سایت شما را ساده و قابل استفاده درمی یابد؟ هدف شما ارائه دقیق همان چیزی است که کاربر می خواهد. اگر تمام عنصر های بصری سایت شما به همین صورت ایجاد شود، شما در حال ایجاد اختلاف و اختلاف تبدیل را می کشد.

استفاده از وب سایت شما دشوار است:

ساده ترین راه برای رفع این مشکل این است که خودتان را جای کاربران قرار دهید و از دیدگاه آنان در سایت خود جستجو کنید.

• آیا همه لینک ها کار می کنند؟

• آیا به خطای فنی بر خورد کردید؟

• زمان بارگذاری چگونه است؟

• آیا به راحتی می توانید مسیر خود را برای رسیدن به هدف مورد نظرتان دنبال کنید؟
به منظوربرداشت یک گام بیشتر، از چند نفر از دوستانتان بخواهید سایت شما را امتحان کنند و در تکمیل این کار به شما کمک کنند. مشکلاتی را که با آن مواجه می شوید را بنویسید.

وب سایت شما، انتظارات کاربران را برآورده نمی سازد:

اول، از خودتان این سوالات را بپرسید:

• کاربران برای بازدید از این سایت از چه عباراتی استفاده می کنند؟

• از چه وب سایت و یا تبلیغی بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند؟

اگر پاسخ به این پرسش ها به آسانی در دسترس بود، آنگاه شما می توانید فرضیاتی در مورد آنچه بازدید کنندگان انتظار دارند و به دنبال آن هستند که از سایت شما دریافت کنند، دست پیدا کنید. این نیز، از تجزیه و تحلیل بدست می آید. بسیاری از کاربران از طریق موتورهای جستجو به سایت شما می رسند، بنابراین مهم است قصد آنها را بدانید و مطمئن شوید که سایت شما منطبق بر انتظارات کاربران است. علاوه بر تجزیه و تحلیل، زمانی که بازدیدکنندگان به سایت شما می رسند، شما باید از آنها بپرسید که به دنبال چه چیزی هستند. این اجازه می دهد تا شما در تعیین هدف بازدید کننده، به جای کلمات کلیدی به سمت دلایل واقعی یک فرد برای حضور در سایت شما بروید.

امکانات دسترسی اندکی وجود دارد:

اگر یک کاربر گم شده است، بهترین ترفند برای سایت این است که به عنوان یک راهنما عمل کند. شما باید کاربر را برای رسیدن به هدفش هدایت کنید. کاربران نباید بیش از حد فکر کنند، بیش از حد جستجو کنند و یا بیش از حد سخت وارد ساییت شما شوند. مطمئن شوید که امکانات دسترسی به خوبی فراهم است. همچنین این نکات را برای کمک به راهنمای کاربران در بخش CTA در نظر بگیرید:

• گذاردن "تابع جستجو" در قسمتی مشخص برای کاربران

• کلمات کلیدی خود را با تبلیغاتی که در CTA قرار داده اید تطبیق دهید، به این ترتیب کاربران به طور طبیعی چیزی را که انتظار دارند پیدا می کنند.

امکانات دسترسی بیش از حد:

دسترسی های خیلی زیاد باعث پرت شدن حواس کاربر می شود و موجب می شود بازدیدکننده کلید بازگشت را بزند و از سایت خارج شود. بهتر است کلیدهای مورد نیاز و کاربردی به طور مشخص در صفحه سایت قرار بگیرد. تا کاربر را به صفحه اصلی که هدف او است راهنمایی کند.