1. موارد مهم:
    1-با مطالعه رمان های در حال تایپ و تشکر از پست های نویسندگان عزیز انگیزه خوبی به آنها خواهید داد.
    2-نویسندگان عزیز لطفا در نوشتن رمان مسایل اخلاقی را رعایت کرده که سایت دچار مشکل نشود(در صورت مشاهده بدون تذکر پاک خواهد شد).
    3- اگر رمان شما طبق عرف جامعه اسلامی باشد و مسایلی که در عرف کشور ممنوع است تایپ نکنید هیچ اتفاقی برای داستان و رمان شما رخ نمی دهد.
    4- نویسندگان عزیز شما برای نوشتن اثر ادبی و برای بالا بردن سطح فرهنگ جامعه رمان تایپ می کنید .پس از خلق صحنه هایی که باعث تحریک و یا ایجاد باورهای نادرست میشود پرهیز کنید.
    5- از ایجاد تاپیک های خلاف قوانین کشور خودداری کنید. این تاپیک ها حذف خواهد شد.
    6-اگر رمانی یا مطلبی را مشاهده کردید که خلاف قوانین سایت یا کشور است گزارش پست خلاف را بزنید.
    7-ماده ٢٣- هرکس تمام یا قسمتی از اثر دیگری را که مورد حمایت این قانون است به نام خود یا به نام پدید آورنده بدون اجازه او یا عامداً به شخص دیگری غیر از پدید آورنده نشر یا پخش یا عرضه کند به حبس تادیبی از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.
    8-قوانین مهم
    9-
    کانال نگاه دانلود درتلگرام
آنتی ویروس nod32

راهکارهایی موثر و کاربردی برای جذب مشتری

شروع موضوع توسط MILAD_A ‏8/7/15 در انجمن مطالب جالب و دانستنی ها

  1. MILAD_A

    MILAD_A کاربر ممتاز کاربر ممتاز

    تاریخ عضویت:
    ‏1/1/70
    ارسال ها:
    27,947
    تشکر شده:
    16,969
    امتیاز:
    886
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    تجریش
    [h=2][/h] مجموعه : دانستنی ها
    [​IMG]
    در صورتی که شما هم دارای شغل و کاری هستید و دائما با مشتری ها سر و کار دارید باید سعی کنید که توجه مشتریان را به خود جلب کنید. مشتریان همیشه حضوری نیستند گاهی اوقات تلفنی با شما تماس میگیرند گاهی ایمیل میزنند و گاهی هم از طریق وی سایت اقدام به خرید می کنند در تمام این روش ها تکنیک های نوینی برای جلب توجه مشتریان وجود دارد.
    برای اینکه در این بازار تجاری مملو از جمعیت بتوانید مشتری های زیادی را به خود جلب کنید باید 5 نکته ی مهم را رعایت کنید.
    1 – هر آنچه که مهم است را برای مشتری بازگو کنید
    مشتری لازم نیست همه توضیحات و تفاسیر را بداند شما فقط باید از کلمات کلیدی استفاده کرده و توضیح و توصیف محصول را به گونه ای برجسته سازی کنید که مشتری میل به خرید پیدا کند.

    2 – در ابتدا همیشه اجناس و محصولات را توضیح داده و پس از آن محصول را معرفی کنید
    این باعث میشود مشتری بیشتر به حرف های شما توجه کند. مشتری اول باید محصول را بشناسد و بعد از آن نام آن را بداند مثلا اگر شما در زمینه ی بیمه فعالیت می کنید باید اول نوع بیمه را توضیح دهید و از خدمات آن بگویید آن را با دیگر بیمه ها مقایسه کنید و در نهایت نام بیمه را عنوان کنید در این صورت نام بیمه بیشتر در ذهن خواننده جای میگیرد.

    3 – همیشه در کلام و بیان از آرایه های ادبی مخصوصا استعاره استفاده کنید
    در این صورت مفاهیم بهتر برای خواننده جا می افتد. مثلا اگر محصولات شرکت شما نرم افزارهای مختلف است برای توضیح آن این نرم افزار را تشبیه به یک رستوران کنید به این صورت که ابتدا یک رستوران را با قسمت های مختلف و پرسنل مختلف توضیح دهید و آن را به این نرم افزار که دارای قسمت های مختلف و کارایی متفاوت است تشبیه کنید.

    4 – شوخ طبعی را فراموش نکنید
    مشتریان همیشه از افراد خوش اخلاق بیشتر استقبال میکنند. حتی اگر مشتری در نهایت کالایی از شما نخرید شما باید خوش رو و خوش برخورد باشید.

    5 – کالا را به ترتیب از نوع و جنس و ماده اولیه و گارانتی و… توضیح دهید
    شما باید بدانید که ذهن مشتری سمت شماست بنابراین به ترتیب از کالا توضیح و تفسیر کنید از هر جایی که شروع میکنید باید منظم جلو بروید. نمونه های مشابه فروخته شده را برای مشتریان مثال بزنید تا بهتر اعتماد کنند از تضمین و گارانتی محصول هم باید برای مشتریان عنوان کنید.
     
    PARISA_R و Diba از این پست تشکر کرده اند.